X
چهارشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۴۷ ۴۶۴
چچ

سند راهبرد مشارکت سازمان

این سازمان در راستای دستیابی به اهداف خود و در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه، نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید. لذا:

1. در جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی را در پرتال فراهم نموده است.

2. در این پرتال سعی شده است تا کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیری، دسترس پذیری اطلاعات و سایر استانداردهای مربوطه رعایت گردد.

3. اصلاح و بهبود روش های ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق پرتال ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.

4. اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ... در پرتال سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرح شده است.

5. دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در پرتال سازمان فراهم شده است.

6. در پرتال سازمان سامانه هایی از جمله ثبت و رهگیری شکایات، ارتباط با مدیران، پیشنهادها و انتقادات، ارتباط با دفتر حراست، تالار بحث و گفتگو(جهت کاربران با دسترسی خاص) و سایر سامانه های مرتبط بمنظور پاسخگویی و دریافت بازخوردهای کاربران طراحی و پیاده سازی گردیده است.

7. این سازمان کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق درگاه الکترونیک خود جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است.

انتقاد و پیشنهاد

نظرسنجی خدمات ارائه شده در میز خدمت الکترونیکی

سوالات متداول

ارتباط با مدیران سازمان

تالار گفتگو(جهت کاربران با دسترسی خاص)

بخشنامه و اطلاعیه ها

اهداف، چشم انداز و استراتژی

آدرس کوتاه شده:
فهرست طبقات
آخرین مطالب سند راهبرد مشارکت سازمان
پربازدیدترین مطالب سند راهبرد مشارکت سازمان
No Cache
Generate time: 1.997584104538
Query time: 0.87939500808716